Bu Blogda Ara

30 Haziran 2008 Pazartesi

Sana bakmadığımı düşündüğün an



-Sana bakmadığımı düşündüğün an, yaptığım ilk resmimi buzdolabının kapısına astığını gördüm ve o an hemen ikincisini çizmek istedim.

-Sana bakmadığımı düşündüğün an, kaybolmuş bir kedi yavrusunu beslediğini gördüm ve öğrendim ki hayvanlara iyi davranılmalı.

-Sana bakmadığımı düşündüğün an, en sevdiğim keki benim için yaptığını gördüm ve hayatta küçük şeylerin bile çok özel olabileceklerini öğrendim.

-Sana bakmadığımı düşündüğün an, dua ettiğini duydum ve her zaman konuşabileceğim Allah'ın varlığına inandım.

-Sana bakmadığımı düşündüğün an, hasta bir arkadaşına yemek yapıp götürdğünü gördüm ve yardımlaşmayı öğrendim.

-Sana bakmadığımı düşündüğün an, ihtiyacı olan insanlara vaktini ve paranı ayırdığını gördüm ve paylaşmayı öğrendim.

-Sana bakmadığımı düşündüğün an, iyi olmadığında bile sorumluluklarını yerine getirdiğini gördüm ve öğrendim ki büyüdüğümde sorumluluklarımı taşıyan birisi olmalıyım.

-Sana bakmadığımı düşündüğün an, gözyaşlarını gördüm ve öğrendim ki bazen yaralansan da korkmamalı, hatta üzüntüler ağlatsa bile.

-Sana bakmadığımı düşündüğün an, endişe ettiğini gördüm ve yapabileceğim herşeyi yapabilmeyi diledim.

-Sana bakmadığımı düşündüğün an, büyüdüğümde iyi ve üreten bir insan olmam için en çok hayat derslerinden öğrendiklerim gerekli olduğunu anladım.

-Sana bakmadığımı düşündüğün an, ben bakıyordum ve sana herşey için, sana bakmadığımı düşündüğünde gördüklerim için "Teşekkür ederim" demek istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder