Bu Blogda Ara

12 Ağustos 2008 Salı

Ümit Sayın-Gül Beyaz Gül




Sen susunca karışır içim
Tükenir aşkım sensiz gün
Sen açınca çözülür içim
Yaşarım aşkı senle gül
Bahar dallarına ayaz vurunca
Boynum bükülüp yas olunca
Sen bir güldün ben bir gonca
Nasıl büyürüm sensiz olunca
Sen olmazsan ben solarım
Gül beyaz gül açarım
Sen olmazsan ben solarım
Gül beyaz gül açarım
Sen susunca karışır içim
Tükenir aşkım sensiz gün
Sen açınca çözülür içim
Yaşarım aşkı senle gül
Bahar dallarına ayaz vurunca
Boynum bükülüp yas olunca
Sen bir güldün ben bir gonca
Nasıl büyürüm sensiz olunca
Sen olmazsan ben solarım
Gül beyaz gül açarım
Sen olmazsan ben solarım
Gül beyaz gül açarım
Yerini al yüreğimde yerini al
Gül beyaz gül yanımda kal
Sevgimi al sakla koynunda
Dokunmasın kimse ona
Sen olmazsan ben solarım
Gül beyaz gül açarım
Sen olmazsan ben solarım
Gül beyaz gül açarım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder