Bu Blogda Ara

25 Eylül 2010 Cumartesi

Artan kumaşlardan el işi çanta, yastık

El işleriyle uğraşanlara, bunu iş veya hobi olarak sürdürenlere hayranlık ve saygı duymuşumdur, her zaman.
Kolay değil, bazen öyle görünse de...
Hayatta ne zaman neler ile karşılaşacağını bilemez insan, hayat başlıbaşına bir muamma değil mi?!..
Bilmek eğitim ile alakalı ve eğitim gereklidir.  Klasik eğitimden uzun uzun bahsetmek değil niyetim, yapılan doğru veya yanlışlardan. Gerekli olsun olmasın, kullanılacak olsun olmasın yaşamı kolaylaştıran küçük, pratik bilgiler çocuk yaşta  verilmeli. Yıllar sonra bu bilgiler ekmek kapısını açan anahtar olabilir çünkü.
Dikiş ve nakış hiçbir zaman hobim olmamıştır, birazcık da hoşlanmam lakin el işi dersleri, annemin gösterdikleri belli ki yerini bulmuş bende.  Zorunlu olarak değil de gerekli olduğundan kendi söküğümü dikmeyi tercih etmişimdir. 
Elime artakalan kumaş parçaları geçti, bir müddet onlar ile ne yapabileceğimi düşündüm. Aslında duvar dekorasyonunda kullanılacak tablo, pano gibi objeler düşündüm ancak elimdeki malzeme bunun için uygun
değildi.  Böylelikle el çantası ve yastıkta karar kılınmış oldu.  İşte tamamen el işi birkaç acemi örnek:





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder