Bu Blogda Ara

10 Mayıs 2012 Perşembe

İki annem



Anne, annem...
Geciktiğim için üzgünüm,  senle vedalaşamadığım için çok üzgünüm.  Belki böyle olması gerekmiş, yoksa nasıl dayanırdı yüreğim,  ışıksız yüzüne nasıl  bakardım, bilmiyorum annem.  Bilmiyordum, sevinçlerini, küçücük mutluluklarını, acılarını, hüznünü, çıkmazlarını, derin iç çekişlerini  bilmiyordum annem.   Kendini öyle sakladın ki, yokluğunda ancak ruhunu görebildim...
Havadan sudan konuşmamış gibiyiz senle, sarılmadık, sırlarımız olmadı hiç, yalan  oldu sanki ömrün. Rüyalarımda kaldın annem, gittiğin diyarlar çok uzak,  şimdi kavuşmalar imkansız.  Oysa ben henüz tanıyamamıştım içindeki insanı, dokunamamıştım kocaman yüreğine. Ah, annem, ben seni çok sevdim,  sessizce, derinden, için, için...    
Son nefesine kadar yitirmediğin yaşam sevincin için, küçük telaşların, büyük umutların, gizli "ah"ların, gerçekleşmemiş hayallerin için yüzümü sana,  gökyüzüne çeviriyorum.  Kollarımı kocaman açıyorum, sana sarılır gibi açıyorum annem, Aşk'ımıza inandığın, dualarınla Biz'i dokunulmaz kıldığın için...  Rahat uyu annem...


Turan Annem'e

Yeryüzüne düşen melek annem... Hayat sarmaşık olsa da kanatlarına, o sonsuz umuduna ölesiye sarılmış, küçük bedeninde büyük yürekli annem.   İyi ki varsın!.. Yorgun, öpülesi ellerinle sıkı sıkı sarılıp,  Aşk'ımıza inandığın, dualarınla Biz'i dokunulmaz kıldığın, annemin sevgisini sakladığın için, sen iyi ki varsın, annem.

eylül

1 yorum:

  1. Allah'tan annenize rahmet dilerim, mekanı cennet olsun:(((Turan annenize de sağlıklı uzun ömürler versin...

    ukalalık olarak görmezseniz resimlere bakınca kendimce bir şeyler görürüm, annenizin resmi de -yanılıyor olabilirim yanlış anlamayın hani hislerimi söylüyorum- türlü çileler çekmiş haksızlıklar ya da, bu yüzden içine kapanmış, hatta belki hırçınlaşmış bir kadın görüyorum...belki aşk acısı...

    YanıtlaSil