Bu Blogda Ara

24 Şubat 2013 Pazar

İlk ve Son

Bugüne kadar siyaset hakkında yazılarım olmadı. Bu konudaki görüşlerimi paylaşmadım fakat ne fikirsizim ne de duyarsızım. Memleket meseleleri elbette yakından takip edilmeli ve bu belli bir görüşün tarafı olarak değil yurttaş olarak yapılmalı. Menfaat siyasetine değil vicdan siyasetine alkış tutulmalı.
 Başım eğik , utancım yıllardır süren iktidar çekişmelerinden. Birbirinize kin ve nefret kusmanızdan, her birinizin öncekinin izlerini inatla silmesinden, paranın kulu kölesi olmanızdan, gücünüzü keyfinizce kullanmanızdan, ucube fikirlerinizi halka dayatmanızdan usandım. Hadi medya yanlı, hadi her gelenin niyeti iyi desek bile, hadi yapılalanlar/ yapılmayanlar meydanda olsa bile, her şey bir yana, görmek için bu vatanın halini insana bakmak yeter... Görüyorum ve aynı zamanda zengin de değilim, sermayedar değilim ve de buna rağmen fikirsiz de değilim(talihsiz bir söylevin  aksine..)

Hiç mi vefa duymazsınız bu topraklar için akan kanlara?.. Gözünüzü kin, intikam alma hırsı mı bürüdü?.. Eziyetiniz birbirinizeyken ayrımcılığınız hangi dine mensup?.. Hükümetlerin hangisi sadece hizmet için geldi? Oysa Hizmet için seçilmediniz mi?.. Yo, siyasi görüşlerinizi dayatmak için seçildiniz...mi?.. Dün dinsizler iktidarı bugün müslümanlar iktidarı diye halkı aptal yerine koydunuz. Hangimiz en Müslüman? Yazıklar olsun. Yazıklar olsun bu memleketi bölüp param parça etmek isteyenlere. Yazıklar olsun Türklüğünden utananlara, Atasından geçip el etek öpenlere, emekçinin alın terinden kopardığı ile sefa sürenlere yazıklar olsun.

 Bir tek sorum var, bir Allah'ın kulu cevap verse: Mustafa Kemal Atatürk neyi yanlış yaptı? Hangi haktan yoksun bıraktı? Neleri dayattı ? Hangi zulmü etti?.. Neyin siyasetini yaptı? Halkına sahip çıkmadı mı? Bu toprakları birarada tutmadı mı?.. Tüm dünyaya Türk'ün mertliğini, cesaretini , büyüklüğünü göstermedi mi?..

 Siyaset çirkin bir yalan dolan çukuru, içinde olanlar bunu çok iyi bilir. Siyasetçinin dürüstlük anlayışı dansöz misali kıvrılır bükülür, bunu da iyi bilirler lakin asla kabul etmezler. Öyle bir güçtür ki iktidar ne din ne ırk bırakır adam olmayanda... Asıl mesele Adam gibi adam olmak!..

Politika konusunda ilk ve son defa yazıyorum, esefle...

 eylül

2 yorum:

  1. Sevgili Eylül, ne kadar güzel bir yazı hazırlamışsınız, ibret alınası bir yazı, üstelik üslup olarak son derece kibar, tek üzüntüm son kez yazıyor olman:( bana kalsa tüm blog arkadaşlarım en azından ayda bir kez ülke sorunlarına değinmeli, burada kimse yazıları için para almıyor, bir parti mensubu değiliz, (istisna bir izleyenim hariç onun akp kadın kolu üyesi olduğu yazıyor blogunda) sadece ülkemizin sorunlarına duyarlı olduğumuz için (şu an senin yaptığın gibi) yazalım...arada sırada ülke sorunlarıyla ilgili yazı yazınca arkadaşlarım çok seviniyorum..:)son da olsa yazının altına aynen imzamı atıyorum..
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Valla ben de imza atarım yazınıza, iliklerime kadar yoruldum, utanıyorum, içim sızlıyor...Öldükde cehenneme mi geldik , bilmiyorum ki...

    YanıtlaSil