Bu Blogda Ara

3 Haziran 2013 Pazartesi

Aşk ile...

Sana olan aşkımı anlatamam...



Teselli

Bu hayatın acımasız düzenine isyan etmediysen, kapıldıysan serap düşlere,
Küçücük dertlerine sarılıp, kendini yalanın içinde unutmuşsan, 
sevmeyi bilmemişsen, bir teselli yetmez sana uyanmak için...

Suskunluğuma kelimeler yazma, içimde bitmez bir Aşk var, ahh,
anlamazsın, anlatamam ömrümce, kavrulur,  hiç olurum sevdada.
Ettiğim duaların hepsinin sahibi Aşk, ona kavuşmak  tesellim oldu... 

Tesellim; bir günün daha doğması, bir gün daha bakacak olan  gözlerim, 
Aşk ile gülümseyen kelimelere gebe kalacak dudaklarım, tesellim olur,
Armağan bir  nefesim daha onu görmek, duymak,  yaşamak için var olması,
tesellim olur...

Çok acı var, gördüm; yandı içim, kül oldum, 
hayatın rüzgarında savrulan  yüreğime Aşk dokundu, dirildim.
Gözyaşları denizlere sığmadı boğuldu bir cihan, kaderin cilvesi diye yazılıp çizildi,  ben dirildim...

Tesellim; gözlerinde o kaybolmuş sihirli dünyayı görmek,
kimbilir, belki sen bile farkında değildin onun; 
olsun, belki yanıldım diye tesellim var,

Ben her gün,  yüreğimin her attığında ordayım zaten  yeganem,
tesellim; bu yalan dünyada, herşeye rağmen Aşk var... 
Tesellim, bir yudum suyun içinde, ölümün ucunda Sana varmak var...

eylül 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder