Bu Blogda Ara

4 Haziran 2013 Salı

" 'Koltuk kapmaca' oynanmıyor burada..."

http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/23429413.asp?yazarid=131&hid=23430455

Ve sahibinin kaleminden: bir ATA-Türk genci: 30dk önce:

"Bir kaç gün öncesine kadar çok kızıyordum insanlara nasıl bize miras verilen bu vatandan bu kadar çabuk vazgeçtiler diye. Ama görüyorum ki kimse vazgeçmemiş. Düne kadar fenerbahçeli arkadaşlarımla tatlı sert atışırken bugün bir fenerlinin galatasaraylı bir arkadaşımla omuz omuza bütünlüğünü gördüm. Zenginin fakirin bütünlüğünü gördüm. Biri sağ elini kaldırıp kurt işareti yaparken diğeri sol elini kaldırıp aynı yolda kalan diğer elleriyle birbirlerine sarıldıklarını gördüm. Kürdün lazın alevinin sünninin başı kapalının mini eteklinin tek yürek olduğunu gördüm. Ve anladım ki biz TÜRKİYEYİZ. KİMSE BİZİ YIKAMAZ. İstediğiniz kadar mezhep ayrımı yapın istediğiniz kadar siyasi ayrım yapın bizim hiç birşey Mustafa Kemalin Askerleri olduğumuz gerçeğini unutturmuyor. Biz kim miyiz senin deyiminle bir kaç ÇAPULCUYUZ. Gör bak bakalım sana bu çapulcular neler yapacak. Bu sefer vereceğin kömüre dağıtacağın makarnaya kimse hürmet etmiyor. Kusura bakma RTE Geldiğin gibi gideceksin. Ait olduğun yer orası yine gir oraya ve şiir yaz sen. En azından isteyen okur. Senin devrin bitti ve bunu Türk halkı yaptı. Pardon senin deyiminle Çapulcular. Şimdi al karını defol git. İnsanın kalbinin pisliği yüzüne vururmuş ya seninde yüzünden belli. Sen kim Atatürkün bize mirasına dil uzatmak onu değiştirmek kim. Sokaklardaki çapulcular Türkiye için ağlıyor Atatürk için ağlıyor. Bizim tek birleştiğimiz yer üzerinde ne kanlar dökülmüş olan bu topraklar. Biz senin adi oyunlarına pabuç bırakmayacağız.
 Çünkü biz şunu çok iyi anladık..... NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE......"


 
 


1 yorum:

  1. Aldı karısını defoldu gitti iblis. Gidisi olsun dönüşü olmasın diyesim geliyor ama yaptığı vatan hainliklerinin cezasını çekmeden gebermesin...AKpkk lılar sopalarla polise yardımcı oluyorlar! :(
    AKpkk nın dindar gençliği ne de olsa!

    YanıtlaSil