Bu Blogda Ara

30 Kasım 2014 Pazar

Seçilmiş (The Giver)

Ben, robot değilim. Yazılımlar yüklenebilir makine değilim.  Köle ise, hiç değilim. Ben,  Akıl, Yürek,  Ruh  ile,  özene bezene, ışık ve umutla yaratılanım. Yaradan kulu, İnsan'ım.


Hürüm. Zindan, prangalar ve anahtarları,  aklımda sadece.  Kendim hapsolur,  özgür olurum. Yürüyorum, kendimce, aklın yolunda; lal, kör, topal...   Mucizeler yüreğimde,  kefaretimi  vicdanım öder. 


Saygı duymam altına, paraya, pula, tüccara, şöhrete, üne, sanatçıya,  siyasete, siyasetçiye.
Eğilmem kürke, mücevhere, saraylara.  Ruhuma seslenen Sanatı alkışlarım, el etek öpmem.
Oyumu insan onuruma, var olma hakkıma saygı duyana veririm, satmam.  Yaradan kuluyum ben.


İnsan'ım. Rengim, dilim, ırkım antropoloji sadece.  Aklım, Yüreğim, Ruhum ile varım. Üstün değiliz
birbirimizden...


eylül



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder