Bu Blogda Ara

9 Haziran 2015 Salı

Süpermen değilim

Beklentiler tarafından kuşatıldığımda haykırdığım: Süpermen değilim.  Sessizce, kimsenin duymadığından emin olduğum şekIlde... Süpermen değilim.
Oysa olmak isterdim. Yapabilmek için. Kahramanlık peşinde olmadım, günlük hayat işte...
Bazen öyle handikaplar olur ki, kabul edilmez, her ne kadar sıradan olsalar da, sıçrayışı yaptırmaz. Süpermen olası gelir insanın. İmkansızı başarmak için değil aslında, sadece bir işin üstünden gelebilmek için.  Kolay gibi görünen, olağan gibi kabul edilen lakin fiziki eforun sonucunda mümkün olan bir iş. 
Süpermen değilim, olmak için uğraştım. 


eylül

1 yorum:

  1. ah ah ben de değilim, keşke olsaydık:) baksana Eylül'cüğüm süpermen hatta jedi filan olsam neler yapacağımı biliyorum:)) üzülme hiçbirimiz değiliz...

    YanıtlaSil