Bu Blogda Ara

25 Nisan 2017 Salı

Aşk ile



Sence yaşamak nedir?  Yok, bana değil kendine sor, cevap ver. 
Tamam şimdi;  sen kendin gibi cevapla, yine kendine.  Hemen de sıkılma veya felsefeye dalma, basitçe düşün yeter. Önceliklerin, hayallerin, olmazların, hırsların, isterik diretmelerini bir yana bırak.   Kendine yalan  söylemeden o soruyu cevaplayabilir misin? Yapabilirsin. Belki yüksek sesle değil, içine fısıldarsın, o da yeter.
"Sana ne " diye çıkışabilirsin, olsun, hakkındır.  Tabi ki bana ne, de, zaten karışmadım ki ben sana?!..  İstediğin, seçtiğin gibi yaşa, hayat senin.  Fakat.  Senin seçtiklerini bana dayatma, söz: ben de yapmam. Senin gibi düşünmemi isteme, zorlama, aklımı çelmeye uğraşma; aslında, kimin bunu yapmaya hakkı var?.. 

Yaşamak nedir? Basitçe yaz, anlat kendine.  Zor mu?.. Kolay değil, lakin kolay be!
Cesaret sadece.  Etrafına bak. Duymayı, görmeyi dene. Çık dışına, bak bir de kendine.  Aç gözlerini en koyu karanlıkta. Bırak şu gündelik şamatayı bir yana, çık içinden.  Kanatlarını açıp uçmanın özgürlüğünü nefesle kardeşim. Çok güzel be! Muhteşem!  
Yaşamak güzel, herşeye rağmen güzel!..  İtiraf et kendine bunu,  kaçma.

Belki çok yalnız, umutsuz, çaresiz zamanlarında sıkışıp kaldın. Belki yalan, ikiyüzlü 'dostluklara' tutundun.  Aç, susuz, bedbaht sokakları mekan bildin.  Kalabalıklarda tanıdık bir çehrenin peşine düştün belki. Umursamaz,  günlük hikayelerde dağılmış, somurtkan, güvenmeyi unutmuşsun belki. Kim bilir, fazlasıyla kalabalıksın . Zamanın yok.  Yüreğini  duymaya yetecek sessizlik, onunla göz göze gelecek halin yok. Bir 'sen' yoktur belki  sana kalan. Uyan.  Bir tek his var ömre bedel, uyan.
Aşk var.



eylül




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder