Bu Blogda Ara

24 Haziran 2019 Pazartesi

Hayaller

Birisine hayal kurmamasını söylediyseniz, bir an için durup düşünün.  Hayal kurmadan hayat çekilmez olur, çünkü hayal umudun ön gösterimi.  Mühim olan sınırların farkında olmak.  O sınır ki, hayatın her yerinde, insan yaşamının her safhasında mevcut. Görünmez çizgilerle işaretlenmiş olsa da... 

Ben, haddini bilmekten bahsetmiyorum. Oldum olası sevmem bu lafı. Haddini bilmek değil, edepli olmayı başımın üstüne koyarım.  İncecik bir sınır ve belirleyici. 
Yok, cehaletten bahsetmeyi de düşünmedim.  Çok fazla tanımı, örneği var.  Cehaletin içine sığdırılacak çok olgu var ve hiçbiri hiç de hoş olmayan. 

Hayal kurmak güzel.  Yaptıklarını, yapabileceklerini, zaman ve mekan göz ardı edilmeden. Yüreğin güzele olan özlemle hayal kurulur.  Aklınla, ulaşmak istediklerini  hayal edersin.  Hırs ile bir yola çıkıp sonuca vardığında "hayallerim gerçekleşti" dediğine inanırsın.  Zaman geçer ve bir bakmışsın, hayalinden oldukça uzaksın... 

Hayaller, masumiyetin gülümseten düşleri.  Hiç gitmediğin ve hatta  hiç gidemeyeceğin bir yerin hayali bile seni gülümsetebilir.  İçini çektiren fakat dram yaşatmayan hayallerle barışık yaşanabilir. 
Çocukluğunu kaybetmeden, ruhunu daima genç tutan hayallerdir. 


eylül



2 yorum:

  1. ben de bir balık burcu olarak hayal kurmayı çok seviyorum...bence hayalller insanlara hedef veriyor hedef olunca da insan başarıya koşuyor ....

    YanıtlaSil