Bu Blogda Ara

14 Nisan 2012 Cumartesi

Korkuyorum

Korkuyorum

Yağmuru seviyorum diyorsun,
yağmur yağınca şemsiyeni açıyorsun...
Güneşi seviyorum diyorsun,
güneş açınca gölgeye kaçıyorsun...
Rüzgarı seviyorum diyorsun,
rüzgar çıkınca pencereni kapatıyorsun...
İşte,bunun için korkuyorum;
Beni de sevdiğini söylüyorsun...

William Shakespeare



Korkuyorum. Hayatın duygu yoksunluğundan, soğuk rutininden, kuralları, yaşanmışlığı ve neticelerinden. 
Kayıp, doyumsuz ruhlardan, acımasız dayatmalardan, bencil beklentilerden, şuursuz arzulardan korkuyorum. 
Kelimelerin ihanetinden korkuyorum, kirli banknotların teslim aldığı onursuzluktan, düşüncelerin zifiri karanlığından.
Korkuyorum, pes etmenin sessizliğinden,  masumiyetin terk edilmesinden,  merhametsiz olandan...

eylül

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder