Bu Blogda Ara

2 Ekim 2010 Cumartesi

Eylül

Yaz toplanıp gitti.

Terliklerini, mayolarını, plaj şemsiyelerini, hasır şapkalarını alıp gitti.
Şikayet etmedim, döneceğini bildiğimden...
Bu yaz, yaşıma bir yıl daha eklendi.
Bir eksi puan ekledim defterime, şikayet etmeden,
öyle olması gerektiğinden.
Bloguma bir yazı daha ekledim, kelimeleri özgür bıraktım,
tutmadım, tutamadım değil. Bir fotoğrafı çok beğendim,
masaüstü arka planı yaptım hemen.
Uykum kaçtı, kalkıp pencereden baktım,
uzun bir yolculuğa çıktım. Uyandım, hayatın ninnisinden silkindim,
kendime baktım, seni gördüm...
Seni nasıl için için özlediğimi yüreğimle gördüm.
Göz çukurlarım sızladı, boğazımda hasretin düğümlendi.
Bulut doldu içime sanki, ağırlıksız, yerçekimsizdim.
Kollarındayım, Sen'dim...
Yaz gitti, tüm diğer mevsimler gibi.
Çocukluğum, oyuncaklarım, büyüdüğüm şehir ömrümden geçip gitti.
Yüzleri, sesleri, kelimeleri - hepsini zaman sildi.
Kitapların sayfaları sarardı, siyah beyaz herşey renklendi.
Şarkılar, filmler, oyunlar tekrarlandı, yaşamlar bitti.
Ne olmuş, sadece bir mevsim bitti... Olması gerekendi.
Ömrümden bir yıl daha gitti, şikayet etmedim,
Ben Aşk'tım, benim Sen'im vardı...

eylül



City Of AnqeLs - Music

Yükleyen lssizadam. - Tüm sezonlar ve tüm bölümler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder