Bu Blogda Ara

11 Ekim 2017 Çarşamba

Brimstone - Cehennem


Bu film hakkında uzun uzun yazılabilir.  Bu film, büyük bir kitle tarafından görmezden gelinebilir, bir başka kitle de onu izlemekten vazgeçebilir. Nitekim ilk yarım saatinde başıma neredeyse gelmişti.  Benzetme yapmam gerekseydi; ıssız, karanlık bir yerde kalmaktan kaçınmayı seçmek, derim.  İnsan kendine iyi gelmeyen, üzen  şeylerden uzak durur veya en azından çabalar, böyle bir şey.   Olması gereken ise : yüzleşmek. 
Gerekir çünkü kaçışın sonu olmaz. 

Filmin yapım aşaması, oyuncular hakkında yazmayı düşünmedim.   Odaklandığım, sadece anlatılan hikaye.  Kesinlikle izlenilecek bir yapıt.  Önyargısız. Hayretle ve şaşırmadan. Yer, zaman, ırk, dil, din akla getirilmeden.
Eğer hayat ve varoluş hakkında çelişkileriniz var ise, sorularınız var ise, yanıt bulamazsınız, görebilirsiniz. 


eylül

2 yorum:

  1. Çok ürperdim tanıtımda bile, bilemiyorum cesaret ister sanki izlemesi ama merak da ettim. Teşekkürler tanıtım için. :)

    YanıtlaSil
  2. harika bir isyan, uyanış, pes ediş... Cahilliğin neler yaptırabildiğini çok derin anlatmış... Tavsiyedir.

    YanıtlaSil