Bu Blogda Ara

1 Haziran 2014 Pazar

Güzel Günler İçin


İsterdim: tüm günlerin kaydı tutulsun. Akşam olduğunda geriye sarıp kendini görebilmeni.  Kelimelerini dinleyip, mimiklerini, tepkilerini seyredip farkına varmadıklarını yakalamanı. 
Sonra tüm sonuçları silip  bir sonraki günü daha güzel yaşamanı isterdim. 
Belki böylece  güzel günler uğuruna çirkinliklerde boğulmazdın...


İnsanın sadece kötü olabildiğine inanmak istemedim. Ve buna sımsıkı tutundukça kötülüğün büyüdüğünü görüyorum.  İnanamıyorum, hala...
Bu yüzden, benim için, iyi ve kötü yoktur, ruhları kayıp insanlar var. 


İsterdim: elimin bir hareketiyle karanlıklarını dağıtmak, sadece bir saliseliğine onlara bu dünyanın tüm acılarını, haksızlık ve vicdansızlıklarını  hissettirebilmeyi isterdim. 
Çırpındım, hayatın uğuruna uzandığın güzelliğin aslında sende olduğuna anlatmak için çırpındım.  Sahipsin ona. Güçlüsün; olduğun gibi, işlenmeden, dokunulmadan, silahlandırılmadan... 
Gücün: yüreğin, kelimesiz, düşüncesiz, fikirsiz... 


eylül


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder