Bu Blogda Ara

25 Eylül 2022 Pazar

Günlerden bir gün

 Günlerden pazar.  Sıralamayı şaşırmışlığım olur, bazen. Aslında sabah pazar ile pazartesi arasında ufak bir tereddüt yaşanmadı değil, takvime baktım ve kesinlikle pazar dedim. İçimden tabi ki. Olur öyle, kimin başına gelmez ki?..  Sonuçta haftanın her günü yaşanır.  Aklıma gelmişken, pazar rehaveti ya da pazartesi sendromu bizim eve uğramadı, belki bu sebepten dolayı günlerin adı yer değiştirir oldu. Büyük bir sıkıntı değil, hayatta neleri var… 

 Derin derin düşüncelere dalmak hiç iyi gelmez, farkındayım lakin beceremedim bir başka türlüsünü. Geçmişte çok yazıp dillendirdim, “aklım başımdan gitse de huzuru bulsam” çokça  diledim.  Öyle bir şey olmadı ve iyi ki çünkü akıl ve mantık varolma  değerini bilen insan için cesur iki savaşçı. Akıl, mantık olmadan duygudan yoksun kalır. Mantık ise akıl olmadan  işlevsiz. Diyeceğim şu ki, muhteşem bir varlık İnsan denen canlı ve bu armağana layık olmanın anahtarı Özgür İrade.  

  Uzun uzadıya yazılacak konular bunlar ben ise kestirmeden gidiyorum.  Belki çok yoruldum, belki vazgeçtim. 

eylül 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder