Bu Blogda Ara

11 Kasım 2022 Cuma

Emek

 Çabalamadığın sürece hayatında değişen bir şey olmaz.  Büyüklerim derdi ki emek sarf etmeden ödül olmaz.  Onlara laf etmek istemesem de  söylediklerinin bu devir için geçerli olmadığını görüyorum.   Kelimenin  iticiliğine rağmen, ‘artık’ emeğin kutsallığı bir mitostan ibaret. Üzgünüm. 

İlahi adalete inanırım, ya da ilahi adaletin gerçekliğine.  Farklı şekilde sağlandığı fikriyle  dilime  “ne ekersen onu biçersin” atasözü gelir. Telkin gibi.  Beddua değil, birilerinin yaptıkları -yapmadıklarıyla yüzleşmesini  isteyen kırılgan bir ruhun çığlığı. 

Adalet. Kadın adı aslında. Kadının adı ise… 

Ah, be hayat. 


eylül 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder