Çabalamadığın sürece hayatında değişen bir şey olmaz. Büyüklerim derdi ki emek sarf etmeden ödül olmaz. Onlara laf etmek istemesem de söylediklerinin bu devir için geçerli olmadığını görüyorum. Kelimenin iticiliğine rağmen, ‘artık’ emeğin kutsallığı bir mitostan ibaret. Üzgünüm.
İlahi adalete inanırım, ya da ilahi adaletin gerçekliğine. Farklı şekilde sağlandığı fikriyle dilime “ne ekersen onu biçersin” atasözü gelir. Telkin gibi. Beddua değil, birilerinin yaptıkları -yapmadıklarıyla yüzleşmesini isteyen kırılgan bir ruhun çığlığı.
Adalet. Kadın adı aslında. Kadının adı ise…
Ah, be hayat.
eylül
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder