Çok kırgınım. Öncesi ile sonrası diye bir şey yok. Ruhum kırgın. Özüm yorgun. Ben kötü bir insan değilim. Fazlasıyla açık, fazlasıyla öngörülebilir birisiyim. Fakat onurum elvermez bunu sebepleştirmeye. Olsun, deyip geçiyorum. Önüme sunulana inanıyorum, sorgulamadığımdan değil, güvendiğimden… Yanlışsam o yanlışın sonuçlarına bizzat ben katlanıyorum, Yine ilahi adalet diyorum.
Aptal olan ben miyim? Hayat dediğin sen misin? Bilmiyorum.
Her yolun bir sonu olur. Yol, yol değilse de...
eylül
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder